Calea Victoriei
Prezentul document oferă informații și instrucțiuni persoanelor ce doresc să se înscrie la evenimentul de pe Calea Victoriei , în calitate de expozant.
Precizare importantă – Pentru acest eveniment, ne dorim să reliefăm frumusețea și unicitatea tradiției uneia dintre cele mai îmbucurătoare și reprezentative sărbători ale anului, păstrând farmecul și semnificația acestuia. De aceea, pentru acest eveniment căutăm cu precădere/ îndeosebi produse care respecta tematica sărbătorii Paștelui și handmade, de tipul:
- ouă pictate și încondeiate;
- icoane pictate;
- bijuterii handmade;
- mici aranjamente florale;
- felicitări;
- produse de îngrijire;
- lumânări artizanale;
- mici decorațiuni lucrate manual, cu tematica sărbătorii Paștelui.
- dulciuri ambalate; ciocolată, bomboane, turtă dulce; miere, cozonac; pască.
- Preparate to-go: sandwich-uri, burgeri, clatite, waffles, inghetata, etc., dar și ceai, ciocolata calda, fresh-uri, cafea. Pentru aceste produse, se pot inscrie comercianti cu van-uri de dimensiune maxima 10-12m2 .
Informații eveniment
Locație: Calea Victoriei
Perioadă: 15 –17 aprilie 2017
Evenimentul este organizat de către Primăria Municipiului București, prin creart, cu ocazia sărbătorilor Pascale.
Proces de aplicare – perioadă de înscriere: 22 – 29 martie 2017
UPDATE: înscrierile se prelungesc până pe 2.04.2017
- Informații generale
- Persoanele care doresc să se înscrie în calitate de expozant la evenimentul La pas pe Calea Victoriei pot fi, atât persoane fizice, cât și entități juridice, de exemplu: SRL, PFA, PFI, IF, II, Asociații, Cooperative, Organizații neguvernamentale.
- Înscrierea se realizează prin completarea formularului de înscriere corespunzător și prin transmiterea documentelor solicitate de către organizator. Alte solicitări scrise, fără prezența formularului, conduc la ineligibilitatea solicitantului de a intra în procesul de selecție.
- Solicitanții trebuie să anexeze formularului de înscriere următoarele:
- Pentru SRL, PFA, PFI, IF, II, Asociații, Cooperative și ONG-uri:
- Certificat de Înregistrare Fiscală;
- Copie a cărții de identitate a administratorului/președintelui;
- Certificatul Constatator;
- Documentul de Înregistrare emis de către Direcția de Sănătate Veterinară (pentru produse alimentare);
- Cinci (5) fotografii cu produsele pe care doresc să le comercializeze.
- Pentru persoanele fizice:
- Copie a cărții de identitate;
- Carnet de Meșteșugar/Certificat de producător;
- Cinci (5) fotografii cu produsele pe care doresc să le comercializeze.
- Formularul de înscriere alături de toate documentele solicitate anterior, trebuie transmise la adresa de e-mail targ@creart.ro sau depuse fizic, sub formă de dosar, la secretariatul creart din Piața Alexandru Lahovari nr.7, persoană de contact Dana Pintilei, în perioada 22 – 29 martie 2017, de luni până vineri, în intervalul orar 12:00-17:00.
- Formularul de înscriere împreună cu documentele solicitate trebuie depuse exclusiv în perioada de înscriere, respectiv 22 – 29 martie 2017. Nu vor fi înregistrate formularele de înscriere trimise la o altă adresă de e-mail decât cea specificată – targ@creart.ro
- Este obligația aplicantului să se asigure că documentele transmise au fost recepționate de către organizator.
- Pe site-ul www.creart.ro vor fi centralizate și afișate numele tuturor celor ce s-au înscris, datele fiind actualizate la fiecare 24 de ore.
- Procesul de selecție va fi demarat după încheierea perioadei de înscriere comunicată oficial de către creart.
- Completarea formularului de înscriere
În funcție de produsele cu care solicitantul dorește să participe, trebuie să completeze formularul pentru produse nealimentare sau formularul pentru produse alimentare.
- Formularele conțin mai multe categorii, însă expozantul are obligația să se încadreze doar într-o singură categorie dintre cele menționate.
- Câmpurile din formular care sunt marcate cu simbolul * sunt obligatorii. Necompletarea acestora conduce la clasificarea aplicației expozantului ca fiind incompletă.
- Expozantul trebuie să completeze clar și concis întrebările deschise ce fac referire la descrierea produselor și să se asigure că a transmis toate informațiile necesare pentru ca organizatorul să înțeleagă activitatea desfășurată.
- Comisia de analiză și selecție: 30 martie 2017
- Selecția va fi realizată de către o Comisie de Analiză și Selecție alcătuită conform prevederilor de organizare internă ale creart.
- Comisia de selecție va analiza doar formularele de înregistrare care conțin toate documentele solicitate.
- Dacă comisia are îndoieli asupra calității sau veridicității produselor din modul în care au fost prezentate în formularul de înscriere, își rezervă dreptul de a plasa expozantul înscris într-o altă categorie decât cea selectată de acesta în formularul de înscriere.
- Comisia își rezervă dreptul de a accepta un expozant în cadrul evenimentului doar cu anumite produse prezentate în formularul de înscriere al acestuia. În funcție de specificul evenimentului și de numărul aplicanților ce doresc să comercializeze același tip de produse, comisia își rezervă acest drept astfel încât să poată oferi publicului o paletă de produse cât mai diversificată și calitativă.
- Produse nealimentare
- Având în vedere valorile artistice promovate de către creart și din dorința de a oferi publicului o gamă de produse calitative, al căror prim caracter este reprezentat de unicitate și originalitate, aplicanții care propun spre comercializare produsele mentionate în descriere, care vor respecta tematica sărbătorii Paștelui, vor avea întâietate.
Criterii de analiză și de selecție:
- Originalitatea și expresivitatea produselor
- Unicitatea produselor
- Gradul de inovație și creativitate
- Materialele folosite în realizarea produselor
- Tehnica folosită în realizarea produselor
- Autenticitatea și apartenența la un anumit curent sau zonă
- Analiza standului din cadrul unui alt eveniment
- Analiza activității aplicantului într-un alt eveniment organizat de către creart (dacă a mai participat)
- Modul de prezentare al produselor – împachetarea produsului
- Modul de oferire a produsului către client: expozantul oferă clientului pungă personalizată sau alt material personalizat pentru împachetare în urma achiziționării unui produs
- Gama de prețuri ale produselor
- Produse alimentare
- Analiza va fi efectuată la nivelul fiecărei categorii de produse, evaluând aplicația fiecărui solicitant din categoria respectivă.
- În funcție de numărul aplicanților, de specificul evenimentului și de posibilitățile de organizare, pot fi selectați expozanți din fiecare categorie.
Criterii de analiză și de selecție:
- Statutul aplicantului: producător sau comerciant;
- Sursa de proveniență a materiei prime și a ingredientelor folosite;
- Apartenența la o anumită zonă a produselor;
- Tehnici specifice folosite în prepararea produselor;
- Analiza standului din cadrul unui alt eveniment;
- Analiza activității aplicantului într-un alt eveniment organizat de către creart (dacă a mai participat);
- Etichetarea produselor;
- Ambalarea produselor;
- Gama de prețuri a produselor.
În data de 31 martie vor fi publicate pe site-ul www.creart.ro, atât listele cu expozanții admiși, cât și listele cu cei respinși.
Taxa de participare
- Taxa de participare trebuie achitată înainte de începerea evenimentului prin ordin de plată, în baza facturii emise de către creart sau poate fi achitată integral, direct la casieria creart.
- Taxa de participare diferă în funcție de tipul produselor comercializate, astfel:
1) Produse nealimentare – taxa este în cuantum de 500 lei;
2) Produse alimentare:
- A1 – Produse alimentare de tip Fast-Food preparate în locația târgului (van-uri) –1000 lei;
- A2 – Produse alimentare preparate în afara locației târgului – 700 lei;
- A3 – Stand de băuturi (fără băuturi alcoolice) – 1000 lei