Acasă » FIF » Înscriere expozanți – Festivalul Internațional de Folclor „Muzici și tradiții în Cișmigiu”

Înscriere expozanți – Festivalul Internațional de Folclor „Muzici și tradiții în Cișmigiu”

Festivalul Internațional de Folclor „Muzici și tradiții în Cișmigiu”

Ediția a XI-a

Prezentul document oferă informații și instrucțiuni persoanelor ce doresc să se înscrie la evenimentul Tradiții de Flori și Sărbători „Muzici și tradiții în Cișmigiu” în calitate de expozant.

Informații eveniment

Locație: Parcul Cișmigiu

Perioadă: 30 iunie-02 iulie 2017

Program târg: 10:00 – 22:00

Precizare importantă!

Târgul din cadrul Festivalului Internațional de Folclor „Muzici și tradiții în Cișmigiu” își propune să reunească meșterii populari autentici ce păstrează și duc mai departe cultura tradițională și simbolurile folclorului românesc. Din acest motiv, căutăm cu predilecție acei expozanți care sunt fie meșteri populari, producători autohtoni sau cei care prin produsele lor transmit frumusețea culturii folclorice românești. 

Proces de aplicare – perioadă de înscriere:  26 mai-15 iunie 2017

  1. Informații generale
  • Persoanele care doresc să se înscrie în calitate de expozant la târgul organizat cu ocazia Festivalului Internațional de Folclor pot fi, atât persoane fizice, cât și entități juridice, de exemplu: SRL, PFA, PFI, IF, II, Asociații, Cooperative, Organizații Nonguvernamentale.
  • Înscrierea se realizează prin completarea formularului de înscriere și transmiterea documentelor solicitate de organizator. Alte solicitări scrise fără prezența formularului conduc la ineligibilitatea solicitantului de a intra în procesul de selecție.
  • Solicitanții trebuie să anexeze formularului de înscriere următoarele:
  1. Pentru SRL, PFA, PFI, IF, II, Asociații, Cooperative, ONG-uri – Certificat de Inregistrare Fiscală; copie carte de identitate administrator/președinte; Certificat Constatator; Document de Înregistrare emis de către Direcția de Sănătate Veterinară (pentru produse alimentare); cinci fotografii cu produsele pe care doresc să le comercializeze.
  2. Pentru persoanele fizice – Copie carte identitate; Carnet de Meșteșugar; cinci fotografii cu produsele pe care doresc să le comercializeze.
  • Formularul de înscriere alături de toate documentele solicitate trebuie trimise la adresa de mail targ@creart.ro sau depuse fizic la secretariatul creart în Piața Alexandru Lahovari nr.7, persoană de contact Dana Pintilei, în intervalul orar 12:00-17:00
  • Formularul de înscriere și documentele trebuie depuse în perioada de înscriere, respectiv 26 mai-15 iunie 2017. Nu vor fi înregistrate formularele de înscriere trimise la altă adresă de mail decât cea specificată.
  • Este obligația solicitantului să se asigure că documentele transmise au fost recepționate de organizator.
  • Pe site-ul creart vor fi centralizate și afișate numele tuturor solicitanților ce s-au înscris, datele fiind actualizate la fiecare 24 de ore.
  • Procesul de selecție va începe după terminarea perioadei de înscriere comunicată oficial de creart.
  1. Completarea formularului de înscriere

În funcție de produsele cu care solicitanul dorește să participe trebuie să completeze formularul pentru produse nealimentare sau formularul pentru produse alimentare.

  • Formularele conțin mai multe categorii, însă expozantul are dreptul să se încadreze doar în una din categoriile menționate.
  • Câmpurile de completat din formular care conțin simbolul * sunt obligatorii. Necompletarea acestora conduce la clasificarea aplicației expozantului drept incompletă.
  • Expozantul trebuie să completeze clar și concis întrebările deschise ce fac referire la descrierea produselor și să se asigure că a transmis toate informațiile necesare înțelegerii activității desfășurate.
  • Comisia de analiză și selecție: 16 iunie 2017
  • Selecția va fi realizată de o Comisie de Analiză și Selecție alcătuită conform prevederilor de organizare internă ale creart.
  • Comisia de selecție va analiza doar formularele de înregistrare care conțin toate materialele solicitate.
  • Dacă comisia are îndoieli asupra calității sau veridicității produselor din modul în care au fost prezentate în formularul de înscriere, își rezervă dreptul de a plasa expozantul înscris într-o altă categorie decât cea selectată de acesta în formularul de înscriere.
  • Comisia își rezervă dreptul de a accepta un expozant în cadrul evenimentului doar cu anumite produse prezentate în formularul de înscriere al acestuia. În funcție de specificul evenimentului și de numărul aplicanților ce doresc să comercializeze același tip de produse, comisia își rezervă acest drept pentru a oferi publicului o paletă de produse cât mai diversificată și calitativă.
  1. Produse nealimentare
  • Având în vedere valorile artistice pe care le promovează creart și din dorința de a oferi publicului o gamă de produse calitative, al căror prim caracter este reprezentat de unicitate și originalitate, aplicanții care fac parte din categoriile B1 – Artiști și Meșteșugari; B2 – Produse handmade; B4 – Produse naturiste, vor avea întâietate față de categoria B3 – Produse cumpărate (handmade sau nu).
  • Analiza va fi făcută la nivelul fiecărei categorii de produse între fiecare aplicant din categoria respectivă.

Criterii de analiză și selecție:

  • Târgul organizat cu ocazia Festivalul Internațional de Folclor își propune să reunească meșterii populari autentici ce păstrează și duc mai departe cultura tradițională și simbolurile folclorului românesc. Din acest motiv, căutam cu predilectie acei expozanti care sunt fie meșteri populari, producători autohtoni sau cei care prin produsele lor transmit frumusețea culturii folclorice românești.
  • Originalitatea și expresivitatea produselor
  • Unicitatea produselor
  • Gradul de inovație și creativitate
  • Materialele folosite în realizarea produselor
  • Tehnica folosită în realizarea produselor
  • Autenticitatea și apartenența la un anumit curent sau zonă
  • Analiza standului din cadrul unui alt eveniment
  • Analiza activității aplicantului într-un alt eveniment organizat de creart (dacă a mai participat)
  • Modul de prezentare al produselor – împachetarea produsului
  • Modul de oferire a produsului către client: expozantul oferă clientului pungă personalizată sau alt material personalizat pentru împachetare în urma achiziționării unui produs
  • Gama de prețuri ale produselor
  1. Produse alimentare
  • Analiza va fi făcută la nivelul fiecărei categorii de produse și între aplicanții categoriei respective.
  • În funcție de numărul aplicanților, de specificul evenimentului și de posibilitățile de organizare pot fi selectați expozanți din fiecare categorie.
  • Criterii de analiză și selecție:
  • Statutul aplicantului: producător sau comerciant
  • Sursa de proveniență a materiei prime și a ingredientelor folosite
  • Apartenența la o anumită zonă a produselor
  • Tehnici specifice folosite în prepararea produselor
  • Analiza standului din cadrul unui alt eveniment
  • Analiza activității aplicantului într-un alt eveniment organizat de creart (dacă a mai participat)
  • Etichetarea produselor
  • Ambalarea produselor
  • Gama de prețuri ale produselor
  1. În data de 17 iunie vor fi publicate pe site-ul creart, atât listele cu expozanții admiși, cât și listele cu cei respinși.
  2. Taxa de participare

Taxa de participare trebuie achitată înainte de începerea evenimentului prin ordin de plată, în baza facturii emise de creart sau poate fi achitată la casieria creart. Taxa de participare diferă în funcție de tipul produselor comercializate, astfel:

  1. a) Produse nealimentare – taxa este în cuantum de 300 lei;
  2. b) Produse alimentare:

1) Produse alimentare preparate în locația târgului – 2000 lei;

2) Produse alimentare de tip Fast Food preparate în locația târgului – 1000 lei;

3) Produse alimentare preparate în afara locației târgului – 700 lei;

4) Agricultori – 500 lei;

5) Stand de băuturi – 500 lei

Formular de inscriere produse alimentare FIF

Formular de inscriere produse nealimentare FIF

Cine ne iubește



Citește și

creart
Total time: 1734904853.5332 s