Măsuri de transparență instituțională
și de prevenire a corupției
Declarație privind asumarea agendei de integritate organizațională în coordonatele SNA 2021-2025
Cod de etică și de integritate
Declarații de avere și de interese
Mecanismul de raportare a încălcărilor legii
Rapoarte de evaluare a incidentelor de integritate
Raport anual privind transparența decizională în administrația publică -Legea nr. 52/2003
Rapoarte Anuale de Aplicare a Legii 544/2001
Legea 544/2001 și norme de aplicare
Modalități de contestare a răspunsului oferit în baza Legii 544/2001
Model – Formular-tip cerere de informații de interes public
Informații publice conform H.C.G.M.B. nr. 138/2021 -Contracte
Sursă Direcția Generală Anticorupție preluat de pe site-ul https://www.mai-dga.ro/arhive/22
Call Center Anticorupție
Linia verde anticorupţie – 0800.806.806 a fost lansată odată cu operaţionalizarea Direcţiei Generale Anticorupţie, respectiv la data de 31 octombrie 2005 şi s-a dovedit un instrument de lucru foarte util în relaţia cu cetăţenii.
Linia verde anticorupţie a M.A.I. are două componente:
– un telefon direct – 0800.806.806
– căsuţă vocală care preia solicitarea venită din Call Center – În cazul în care linia telefonică este ocupată.
Programul de lucru este permanent.