Acasă » Stiri » creart – Centrul de Creaţie, Artă şi Tradiţie al Municipiului Bucureşti îşi schimbă identitatea vizuală

creart – Centrul de Creaţie, Artă şi Tradiţie al Municipiului Bucureşti îşi schimbă identitatea vizuală

555

14 iunie 2013

 

Anul 2013 stă sub semnul schimbării pentru creart – Centrul de Creaţie, Artă şi Tradiţie al Municipiului Bucureşti, care a finalizat procesul de rebranding cu o nouă construcţie identitară. Imaginea actuală încearcă să repoziţioneze creart ca o instituţie publică reprezentativă pentru un public bucureştean eterogen, dornic să fie la curent cu mişcările artistice şi culturale moderne. Lansarea elementelor identitare de bază este antrenată de adoptarea unui nou set de obiective instituţionale prin care îşi propune să susţină integrarea în agenda culturală a Bucureştiului valorile locale şi internaţionale de anvengură. Deoarece aşteptările şi nevoile publicului se modifică în funcţie de cerinţele actuale, misiunea sa redefinită constă în formularea unui program artistic ce îmbină aşteptările unui public vast, cu apetenţă pentru manifestaţii moderne, contemporane.
creart funcţionează ca instituţie din anul 1957 fiind succesoarea Centrului de Conservare şi Valorificare a Tradiţiei şi Creaţiei Populare al Municipiului Bucureşti. În timp, instituţia şi-a mărit portofoliul de proiecte şi evenimente pe care le derulează, dintre care cele mai importante sunt: CinePark, Zilele Bucureştiului, Bucharest Christmas Market, Festivalul Internaţional de Folclor „Muzici şi Tradiţii în Cişmigiu” şi Tradiţii şi Flori de sărbători.
Dorind să devină un centru cultural important pentru oraşul Bucureşti care să promoveze artiştii autohtoni, sediul Creart va găzdui, în incinta sa, sala de spectacole ,,teatrelli: theatre, music and more’’ ce va fi inaugurată în luna noiembrie a anului curent. Aici vor fi puse în scenă proiecte culturale şi artistice care să readucă în atenţia publicului arta plastică şi dramatică autentică. În acest context, nevoia de a racorda identitatea vizuală a creart cu misiunea şi valorile instituţiei a antrenat modificări la nivelul elementelor sale identitare: logo şi site. Am dorit astfel să asociem unui ansamblu de proiecte ancorate în universul tradiţional sau modern o imagistică unitară, integratoare, care să comunice atât comunităţii bucureştene cât şi publicului intern, identitatea de facto a instituţiei.

Un alt element definitoriu pentru o instituţie este site-ul său oficial. Acesta va conţine toate informaţiile de care publicul poate avea nevoie pentru a înţelege activitatea instituţiei şi valorile sale, va fi accesibil şi uşor de interpretat. Noul site creart se distinge de stilul greoi anterior şi înglobează noua linie de comunicare pe care instituţia şi-o asumă: mai veselă, personală şi prietenoasă. Reconfigurarea site-ului, într-un mod atractiv reprezintă, alături de schimbarea logo-ului, un mijloc de transmitere a imaginii instituţiei către publicul larg.
Lansarea noului logo şi a site-ului a fost anticipată de o perioadă de teasing de o săptămână, în care, pe pagina de Facebook creart au fost postate mesaje ce gravitau în jurul ideilor de noutate, schimbare şi iniţiativă pe care viziunea instituţiei le încorporează.
Elementele de brand ale unei instituţii trebuie să individualizeze şi să diferenţieze identitatea sa de cea a competitorilor săi. Mesajul despre sine pe care doreşte să-l trasmită creart odată cu finalizarea procesului de rebranding este unul coerent şi simplu: ne dorim să insuflăm bucureştenilor plăcerea de a asista la spectacole şi evenimente care celebrează universul cultural autohton şi internaţional, transpunând fondul autentic românesc pe ritmuri contemporane.

[fullcalendar type=”porfolio”]

Add your comment

Cine ne iubește



Citește și

creart
Total time: 1735262348.7263 s