Acasă » Bucharest Christmas Market » REGULAMENT DE PARTICIPARE ȘI ACCES TÂRGUL DE CRĂCIUN BUCUREȘTI 2023

REGULAMENT DE PARTICIPARE ȘI ACCES TÂRGUL DE CRĂCIUN BUCUREȘTI 2023

/for english please scroll down

REGULAMENT DE PARTICIPARE
Târgul de Crăciun București
Ediția a XVI-a
Piața Constituției
30 noiembrie – 26 decembrie 2023

Informații Generale
1.1. Scopul „Regulamentului de participare”, denumit în continuare Regulamentul este de a defini termenii și condițiile de participare în cadrul „Târgul de Crăciun București”, denumit în continuare evenimentul.
1.2. Evenimentul este organizat de către Primăria Municipiului București prin CREART – Centrul de Creație Artă și Tradiție al Municipiului București.
1.3. Evenimentul se desfășoară în Piața Constituției și pe Bd. Libertății, segmentul cuprins între Bd. Națiunile Unite și Calea 13 Septembrie. Zona de desfășurare a evenimentului este delimitată și este denumită în continuare spațiul de desfășurare al evenimentului.
1.4. Prezentul regulament se aplică tuturor persoanelor care doresc să participe în cadrul evenimentului.
1.5. Accesul în cadrul evenimentului este permis exclusiv persoanelor care respectă prevederile prezentului regulament. În cazul nerespectării prevederilor acestuia, organizatorul își rezervă dreptul de a nu permite accesul în cadrul evenimentului sau, după caz, de a solicita părăsirea spațiului de desfășurare a acestuia.
1.6. Prezentul Regulament va fi afișat într-o formă succintă în proximitatea intrărilor în eveniment, însă poate fi consultat în întregime pe pagina www.creart.ro și prin scanarea QR code-ului afișat în proximitatea intrărilor din eveniment.
1.7. Organizatorul își rezervă dreptul de a modifica unilateral conținutul prezentului Regulament, fără comunicarea prealabilă a acestuia, modificările intrând în vigoare începând cu data publicării acestuia pe site-ul www.creart.ro.
1.8. Prin intrarea în spațiul evenimentului, participanții consimt că au citit în integralitate și au înțeles conținutul Regulamentului, obligându-se să respecte prevederile acestuia.

II. Definiții
În sensul prezentului Regulament, termenii folosiți au următoarea semnificație:
2.1. Târgul de Crăciun București este un eveniment cultural organizat în aer liber cu respectarea legislației aplicabile, eveniment ce constă în amplasarea unor componente logistice, elemente de butaforie, decorațiuni și alte instalații luminoase, în cadrul căruia se desfășoară un târg specific sărbătorilor de iarnă, spectacole artistice și/sau alte activități recreative cu plată sau gratuite. Evenimentul se desfășoară într-un spațiu delimitat în Piața Constituției și pe Bd. Libertății, segmentul cuprins între Bd. Națiunile Unite și Calea 13 Septembrie.
2.2. Participant la eveniment înseamnă orice persoană, care întrunește condițiile de acces la eveniment stabilite prin prezentul Regulament.
2.3. Persoană neautorizată să participe la eveniment înseamnă orice persoană care nu întrunește condițiile de acces în eveniment. Un participant este considerat persoană neautorizată să participe la eveniment chiar dacă participantul se află deja în spațiul de eveniment, dar nu respectă regulile prezentului regulament.
2.4. Perioada de desfășurare a evenimentului înseamnă perioada de timp dintre deschiderea oficială a evenimentului, respectiv 30 noiembrie 2023 orele 16:00 și închiderea evenimentului, respectiv 26 decembrie 2023 orele 22:00, în intervalul căreia participanții și persoanele autorizate au acces în timpul programului evenimentului, în condițiile respectării prezentului Regulament.
2.5. Programul evenimentului înseamnă intervalul orar aferent zilelor din perioada de desfășurare a acestuia în care este deschis publicului în vederea participării. Programul evenimentului este următorul:
Joi 30 noiembrie 2023, în intervalul orar 16:00 – 22:00;
Vineri 1 decembrie 2023, în intervalul orar 10:00 – 22:00;
În zilele de luni până vineri (cu excepția zilelor de 30 noiembrie, 1 și 26 decembrie 2023), în intervalul orar 12:00-22:00;
Marți 26 decembrie 2023, în intervalul orar 10:00-22:00.
În zilele de sâmbătă și duminică, în intervalul orar 10:00-22:00.
2.5.1. În afara programului evenimentului, este strict interzis accesul vizitatorilor în spațiul de desfășurare a evenimentului, cu excepția persoanelor autorizate de CREART și în condițiile stabilite de acesta.
2.5.2. Organizatorul poate decide modificarea programului evenimentului, decizie ce va fi comunicată în cel mai scurt timp pe canalele acestuia de comunicare.

Accesul în eveniment
3.1. Accesul în cadrul evenimentului este gratuit.
3.2. Accesul se realizează doar prin zonele special amenajate și va fi permis în limita capacității disponibile.
3.3. Accesul nu va fi permis persoanelor care comit următoarele fapte : prejudiciază, calomniază, adresează injurii la adresa personalului de la porțile de acces sau a altor participanți care manifestă un comportament neadecvat ce pune în pericol participanții la eveniment, precum și orice alte fapte prin care se aduce atingerea imaginii Organizatorului/participanților experiența acestora și implicit care afectează într-un mod negativ atmosfera evenimentului .
3.4. Persoanele ce doresc să intre în spațiul alocat evenimentului au obligația să folosească culoarele de acces create de Organizator și să respecte îndrumările acestuia, firmei de pază și securitate sau a forțelor de ordine.
3.5. Accesul în locația evenimentului se va realiza doar pe porțile de acces amenajate de organizator: Poarta de acces dinspre Ministerul Finanțelor, Poarta de acces aflată în proximitatea trecerii de pietoni ce face legătura între Piața Constituției și trotuarul către INS, Poarta de acces dinspre Parchetul de pe lângă ÎCCJ, Poarta de acces dinspre Ministerul Mediului.
3.6. În cazul în care este o afluire mare a publicului, iar accesul prin porțile menționate la art. 3.4 este îngreunat și siguranța participanților poate fi pusă în pericol, accesul publicului se va realiza prin Bd. Libertății.
3.7. Accesul participanților în cadrul evenimentului este permis doar în intervalul orar stabilit de către Organizator prin programul evenimentului, respectiv în zilele Luni până Vineri, inclusiv, între orele 12.00 – 22.00 (fiind exceptate zilele de 30 Noiembrie, 1 și 26 Decembrie 2023), iar în zilele de Sâmbătă și Duminică în intervalul orar 10.00 – 23.00.
3.8. Organizatorul recomandă persoanelor ce doresc să participe la eveniment să nu aibă asupra lor la intrarea în eveniment un bagaj mai mare decât dimensiunile unei foi tip A4 (~30 x 20 cm).
3.9. Participanții pot fi supuși unui control de securitate, urmând a fi verificate de către personalul de securitate autorizat legal și bagajele respectivului participant (genți, rucsacuri, sacoșe, pachete mai mari decât dimensiunile 30cm x 20 cm).
3.10. Organizatorul își rezervă dreptul de a nu permite accesul în eveniment persoanelor care refuză controlul bagajelor acestora și persoanelor care sunt suspecte de punerea în pericol a celorlalți participanți sau bunei desfășurări a evenimentului.
3.11. Accesul în eveniment se va realiza în ordinea sosirii participanților, în funcție de capacitatea spațiului de desfășurare a evenimentului.
3.12. Organizatorul își rezervă dreptul să restricționeze temporar accesul în eveniment, atunci când capacitatea spațiului de desfășurare este atinsă sau ori de câte ori Organizatorul consideră necesară restricționarea pentru siguranța participanților, nefiind acordată nicio garanție referitoare la durata timpului de așteptare.
3.13. Persoanele cu dizabilități, persoanele cu copii mici în cărucior și persoanele însărcinate alături de un însoțitor al acestora, nu sunt nevoite să aștepte la cozile de intrare. Acestea vor avea prioritate de a intra în eveniment înaintea celorlalte persoane care așteaptă să intre.
3.14. Participarea la eveniment se face pe propria răspundere a participanților asigurându-se că sunt apți din punct de vedere fizic și psihic atunci când se expun la următoarele situații/activități:
– prezența în posibile zone aglomerate cu zgomote puternice, efecte speciale vizuale sau audio;
– activități recreative și de divertisment cu risc de accidentare.
3.15. Părinții minorilor /tutorele/persoana împuternicită, sunt singurii responsabili în ceea ce privește riscurile la care sunt expuși minorii/persoanele pe care le însoțesc legal, prin participarea la eveniment și implicarea acestora în activități ce pot avea ca rezultat vătămarea sănătății și a integrității corporale ori a decesului acestora precum și a orcărui prejudiciu cauzat.

IV. Accesul participanților în eveniment este interzis cu următoarele obiecte:
4.1. băuturi alcoolice, recipiente de sticlă;
4.2. biciclete, trotinete, longboards, skateboards, role, patine cu rotile, segways, monociclu, hoverboards, sănii, ski-uri, snowboards.
4.3. flyere, mostre și alte produse promoționale cu scopul de a fi distribuite în cadrul evenimentului;
4.4. materiale toxice, inflamabile sau explozibile, spray-uri paralizante, spray-uri grafitti/vopsea;
4.5. lasere, bannere, steaguri, goarne, vuvuzele;
4.6. artificii, petarde, pocnitori și alte articole pirotehnice;
4.7. arme, cuțite, lanțuri sau orice alte obiecte contondente / arme albe, substanțe interzise, droguri;
4.8. jucării care pot fi controlate prin telecomandă (ex. Mașinuțe);
4.9. drone sau alte produse și echipamente care pot fi ridicate deasupra participanților.

V.  Informații și Recomandări
5.1. În fața scenei, zgomotul produs poate fi cu mult peste nivelul suportat de cei mici, prin urmare organizatorul recomandă folosirea căștilor speciale pentru protecția auzului copiilor.
5.2. Spectacolele la scenă includ lumini puternice ce pot afecta persoanele epileptice.
5.3. Pentru situații ce necesită asistență medicală, evenimentul asigură intervențiile de urgență cu ajutorul unor echipe medicale dedicate la fața locului.
5.4. Poziția echipelor medicale din eveniment, este marcată cu un steag/banner inscripționat cu „First Aid” și simbolul internațional pentru punct de prim-ajutor. În felul acesta, echipele medicale vor fi mai ușor de reperat în spațiul de eveniment.
5.5. În cazul în care un participant necesită asistență medicală este rugat, în situația în care starea de sănătate îi permite, să se îndrepte către punctul de prim-ajutor sau să anunțe orice reprezentant al societății de securitate, organizatorului sau forțelor de ordine.
5.6. Persoanele însoțite de copii care constată pierderea acestora în cadrul evenimentului, sunt rugate să anunțe imediat un agent de securitate, sau un reprezentant al forțelor de ordine.
5.7. Având în vedere numărul mare de participanți și condițiile meteorologice, Organizatorul recomandă participanților să fie atenți la intrarea în eveniment și în interiorul acestuia la elementele de logistică ce protejează cablurile electrice și la pavajul existent în spațiul de desfășurare al evenimentului în vederea evitării alunecării sau accidentării.
5.8. În cadrul evenimentelor sunt comercializate produse alimentare fierbinți cu care, în caz de neatenție, participanții se pot accidenta. Organizatorul recomandă manevrarea corespunzătoare a acestor produse în vederea evitării unor posibile accidentări (ex. Arsuri). Organizatorul nu recomandă participanților consumul produselor fierbinți când aceștia se află în mișcare.
5.9. Din motive de siguranță, Organizatorul recomandă persoanelor să nu circule pe biciclete, trotinete etc. în proximitatea evenimentului, respectiv pe Bd. Unirii, segmentul de drum cuprins între Splaiul Independenței și Piața Constituției, respectiv pe Bd. Libertății, segmentul de drum cuprins între Calea 13 Septembrie și Bd. Națiunile Unite, și pe trotuarele acestora.
5.10. Organizatorul ia toate măsurile necesare pentru a nu exista nici un incident în timpul evenimentului care să afecteze sau să pună în pericol siguranța participanților. Însă, ca măsură de prevenție, Organizatorul recomandă participanților să localizeze ieșirea de urgență cea mai apropiată de aceștia, chiar dacă probabilitatea întâmplării unui incident este foarte scăzută.

VI. Obligațiile participanților în interiorul evenimentului
6.1. Pe toată durata evenimentului, participanții au obligația să aibă un comportament și o atitudine care să nu afecteze siguranța, drepturile, integritatea celorlalți participanți, experiența participanților și atmosfera evenimentului.
6.2. Pentru ieșirea din eveniment, participanții au obligația să folosească exclusiv porțile special amenajate pentru ieșire.
6.3. Staționarea participanților în dreptul porților de ieșire este interzisă, de asemenea este interzisă blocarea fluxurilor de ieșire care se creează natural în proximitatea porților de ieșire.
6.4. Organizatorul și societatea ce asigură serviciile pază și de securitate pot solicita participanților să nu staționeze în dreptul porților de ieșire sau să nu blocheze fluxurile de ieșire.
6.5. Organizatorul își rezervă dreptul să scoată din eveniment, respectând prevederile legale, participanții care nu respectă solicitările Organizatorului sau a firmei de pază și securitate cu privire la buna funcționare a evenimentului.
6.6. Participanții au obligația să respecte întocmai programul de funcționare al evenimentului.
6.7. Participanții au obligația ca în 20 de minute de la terminarea programului evenimentului să părăsească spațiul destinat evenimentului.
6.8. Participanții au obligația să respecte regulamentele aferente activităților la care doresc să participe (ex. Carusel, Trenuleț Tematic, Roată Panoramică, Casa lui Moș Crăciun).
6.9. Participanții au obligația să anunțe Organizatorul sau agenții de pază și securitate pentru orice neregulă pe care o semnalează pe durata participării în cadrul evenimentului.
6.10. Având în vedere numărul mare de participanți și condițiile meteorologice, participanții au obligația să fie atenți la intrarea în eveniment și în interiorul acestuia la elementele de logistică ce protejează cablurile electrice și la pavajul existent în spațiul de desfășurare al evenimentului în vederea evitării alunecării sau accidentării.
6.11. Participanții au obligația să anunțe reprezentanții Organizatorului, societății de pază și securitate sau forțelor de ordine în situația în care constată că un alt participant are nevoie de asistență medicală.
6.12. Este interzisă comercializarea produselor și distribuirea materialelor promoționale sau altă formă de publicitate în spațiul de desfășurare al evenimentului și nici în proximitatea porților de intrare și ieșire, fără un acord scris dat în prealabil, din partea Organizatorului.
6.13. Organizatorul susține promovarea datinilor și obiceiurilor tradiționale, însă din motive de siguranță a participanților sunt interzise activitățile spontane de colindare sau alte activități artistice fără acordul scris al Organizatorului și stabilirea prealabilă cu acesta a detaliilor cu privire la locul, data și ora susținerii activității.
6.14. Organizatorul are dreptul să oprească activitățile spontane artistice și nu numai, desfășurate individual/colectiv, care pot pune în pericol siguranța inițiatorilor sau a celorlalți participanți, pentru care Organizatorul nu și-a dat acordul în scris în prealabil.
6.15. Participanții au obligația să-și supravegheze bunurile personale pe toată durata participării la eveniment, Organizatorul nu este responsabil pentru pierderea, distrugerea sau furtul acestora.

Comercializarea băuturilor alcoolice
6.16. Comercializarea băuturilor alcoolice către persoane sub 18 ani este interzisă prin lege, totodată consumul de băuturi alcoolice este interzis acestei categorii de persoane, conform prevederilor legale. Comercianții din perimetrul evenimentului pot solicita un act de identitate pentru a se asigura de vârsta consumatorilor.

Curățenia
6.17. Pentru a păstra curățenia în zona evenimentului, vă rugăm să aruncați gunoiul și resturile menajere în pubelele special amenajate în locație.

Animale de companie
6.18. Accesul în eveniment cu câini este permis, cu mențiunea că aceștia trebuie ținuți în lesă, iar cei de talie mare/sau care dețin o rasă stabilită periculoasă prin lege, trebuie să poarte botniță (posesorii animalelor sunt singurii responsabili de acțiunile animalelor lor).
6.19. Participanții care aleg să vină cu animale de companie sunt obligați să păstreze curățenia în urma câinilor, în caz contrar se vor aplica sancțiuni, conform legii.
6.20. Organizatorul recomandă, însă, participanților să nu vină cu animale de companie la eveniment, întrucât este estimată prezența unui public numeros, iar zgomotul produs poate fi cu mult peste nivelul suportat de acestea.

Foto/Video
6.21. Pe perioada evenimentului, Organizatorul și presa acreditată au dreptul de a înregistra/fotografia evenimentul. Prin prezența în cadrul evenimentului, persoanele din public își dau acordul pentru apariția în fotografiile și înregistrările realizate și folosirea ulterioară a acestora de către Organizator, în scop necomercial.

Supraveghere video
6.22. Întreg spațiul destinat desfășurării evenimentului este supravegheat cu camere video de către societatea ce asigură serviciile de pază și securitate.
6.23. Prin prezența în eveniment participanții își oferă consimțământul cu privire la faptul că sunt supravegheați video pe toată durata cât se află în spațiul de desfășurare al evenimentului.

 

 

RULES OF PARTICIPATION AND ACCESS

 

 

Bucharest Christmas Market

16th edition

Constitution Square

30 November – 26 December 2023

 

  1. General Information

1.1. The purpose of the “Rules of Participation”, hereinafter referred to as the Rules, is to define the terms and conditions of participation at the “Bucharest Christmas Market”, hereinafter referred to as the event.

1.2. The event is organized by the Municipality of Bucharest through CREART – Centre for Creation Art and Tradition of Bucharest.

1.3. The event takes place in Constitution Square and on Bd. Libertatii, the section between Bd. Natiunile Unite and Calea 13 Septembrie. The event area is marked and hereinafter referred to as the event venue.

1.4. These rules apply to all persons who want to participate in the event.

1.5. Access to the event is allowed only to persons who comply with these rules. In case of non-compliance, the organizer reserves the right to deny access to the event or, where appropriate, to request that the venue be vacated.

1.6. These Rules will be displayed in summary near the entrances to the event, but may be consulted in full on the website www.creart.ro and by scanning the QR code displayed near the event entrances.

1.7. The Organiser reserves the right to modify unilaterally the content of these Rules without prior notice, and the modifications shall enter into force from the date of publication on the website www.creart.ro.

1.8. By entering the event space, participants accept that they have read in full and understood the content of the Rules and Regulations and are bound by them.

  1. Definitions

For the purposes of these Rules, the terms used have the following meaning:

2.1. The Bucharest Christmas Fair is a cultural event organized outdoors in compliance with the applicable legislation, consisting of the placement of logistical components, props, decorations and other light installations, specific for a winter holiday fair, artistic performances and / or other recreational activities for a fee or free. The event takes place in a designated area of the Constitution Square and on Bd. Libertății, the segment between Bd. Natiunile Unite and Calea 13 Septembrie.

2.2. Participant in the event means any person who meets the conditions of access to the event set out in these Rules.

2.3. Unauthorized person to participate in the event means any person who does not meet the conditions for access to the event. A participant is considered a person unauthorized to participate in the event even if the participant is already in the event space but does not follow the rules of this regulation.

2.4. Event period means the period of time between the official opening of the event, i.e. 30 November 2023 at 4pm and the closing of the event, i.e. 26 December 2023 at 10pm, in which the participants and the authorized persons have access, only during the event hours, subject to compliance with these Rules.

2.5. The event hours means the time slots for the days during the event when the event is open to the public for participation. The programme of the event is as follows:

  1. Thursday 30 November 2023, from 4pm to 10pm;
  2. Friday 1 December 2023, from 10am to 10pm;
  3. Monday to Friday (except 30 November, 1 and 26 December 2023) from 12pm to 10pm;
  4. Tuesday 26 December 2023, from 10am to 10pm.
  5. On Saturdays and Sundays from 10am to 10pm.

2.5.1. Outside the event hours, visitors are strictly forbidden to enter the event venue, except for persons authorised by CREART and subject to the conditions set by CREART.

2.5.2. The Organiser may decide to change the opening hours of the event, which will be communicated as soon as possible through its communication channels.

  • Access to the event

3.1. Admission to the event is free.

3.2. Access is authorized only through specially designated areas and subject to the available capacity.

3.3. Access will not be allowed to persons who commit the following acts: prejudices, slanders, insult the staff at the gates or other participants who show inappropriate behaviour that endangers the participants in the event, as well as any other acts that damage the image of the organizer / participants, their experience and implicitly spoil the atmosphere of the event.

3.4. Persons who want to enter the event area must use the access lanes created by the Organiser and to comply with the Organiser’s instructions, the security company or the police.

3.5. The access to the event venue will be through the gates provided by the Organiser: Access gate from the Ministry of Finance, Access gate near the pedestrian crossing connecting Constitution Square and the sidewalk to INS, Access gate from the Public Prosecutor’s Office of the Judicial and Criminal Court, Access gate from the Ministry of Environment.

3.6. If there is a large public gathering and the access through the gates mentioned in Art. 3.4 is difficult and the safety of participants is at risk, the public access shall be via Bd. Libertatii.

3.7. The access of the participants to the event is allowed only during the hours established by the Organizer through the event program, i.e. on Mondays to Fridays, inclusive, between 12.00 – 22.00 (except on 30 November, 1 and 26 December 2023), and on Saturdays and Sundays between 10.00 – 11pm.

3.8. The Organizer recommends that people who want to participate in the event do not carry a bag with them when entering the event that is larger than an A4 sheet (~30 x 20 cm).

3.9. Participants may be subject to a security check, and their luggage (purses, backpacks, bags, packages larger than 30cm x 20 cm) will be checked by the authorised security staff.

3.10. The Organizer reserves the right to refuse access to the event to persons who refuse to have their luggage checked and to persons who are suspected of endangering other participants or the smooth running of the event.

3.11. Access to the event will be on a first-come, first-served basis, depending on the capacity of the venue.

3.12. The Organiser reserves the right to temporarily restrict access to the event when the capacity of the venue is reached or whenever the Organiser deems it necessary for the safety of the participants, and no guarantee is given as to the duration of the waiting time.

3.13. People with disabilities, people with small children in pushchairs and pregnant people with a companion do not have to wait in queues. They will have priority to enter the event before other people in the queue.

3.14. Participation in the event is at the participant’s own risk ensuring that they are physically and mentally fit when exposed to the following situations/activities:

– presence in possible crowded areas with loud noises, visual or audio special effects;

– recreational and leisure activities with risk of injury.

3.15. The parents of minors/guardian/legal guardian are solely responsible for the risks to which the minors/persons they legally accompany are exposed by participating in the event and engaging in activities that may result in injury to health and bodily integrity or their death as well as any damage caused.

 

  1. Participants are not allowed to bring the following items into the event venue:

4.1. alcoholic beverages, glass containers;

4.2. bicycles, scooters, longboards, skateboards, rollerblades, roller skates, segways, unicycles, hover boards, sleds, skis, snowboards.

4.3. flyers, samples and other promotional products for distribution at the event;

4.4. toxic, flammable or explosive materials, stun sprays, graffiti/paint sprays;

4.5. lasers, banners, flags, bugles, vuvuzelas;

4.6. fireworks, firecrackers and other pyrotechnic articles;

4.7. weapons, knives, chains or any other blunt objects/bladed weapons, prohibited substances, drugs;

4.8. toys that can be controlled by remote control (e.g. Cars);

4.9. drones or other products and equipment that can be lifted above the participants.

  1.  Information and Recommendations

5.1. In front of the stage, the noise can be much higher than the level the little ones can bear, so the Organizer recommends using special headphones to protect children’s hearing.

5.2. Stage shows include bright lights that can affect people with epilepsy.

5.3. For situations requiring medical assistance, the event provides emergency interventions with dedicated medical teams on site.

5.4. The position of the medical teams in the event is marked with a flag/banner inscribed with “First Aid” and the international symbol for first aid point. This will make it easier for medical teams to spot the event area.

5.5. If a participant requires medical assistance, he/she is requested, if his/her health permits, to go to the first aid point or to notify any representative of the security company, the organiser or the police.

5.6. Persons accompanied by children who find their children missing from the event are asked to immediately notify a security guard or law enforcement representative.

5.7. Due to the large number of participants and the weather conditions, the Organiser recommends that participants pay attention to the logistical elements protecting the electrical cables and the existing pavement in the event area when entering and inside the event area in order to avoid slipping or getting injured.

5.8. Hot food products are sold at the events which participants can injure themselves with if they are careless. The organizer recommends proper handling of these products in order to avoid possible injuries (e.g. Burns). The organiser does not recommend that participants consume hot products while on the move.

5.9. For safety reasons, the organizer recommends people not to ride bicycles, scooters, etc. in the vicinity of the event, namely on Bd. Unirii, the road segment between Splaiul Independenței and Constituției Square, respectively on Bd. Libertății, the road segment between Calea 13 Septembrie and Bd. Natiunile Unite, and on their sidewalks.

5.10. The organizer takes all necessary measures to ensure that there are no incidents during the event that may affect or endanger the safety of the participants. However, as a precautionary measure, the Organiser recommends that participants locate the nearest emergency exit, even if the probability of an incident is very low.

  1. Obligations of the participants in the event area

6.1. Throughout the event, participants are required to behave in a manner that does not affect the safety, rights, integrity of other participants, the experience of the participants and the atmosphere of the event.

6.2. To exit the event, participants are required to use the exit gates only.

6.3. The parking of participants at the exit gates is prohibited, as well as the blocking of naturally occurring exit flows near the exit gates.

6.4. The organiser and the security company may ask participants not to stand at the exit gates or block the exit flow.

6.5. The organizer reserves the right to remove from the event area, in accordance with the legal provisions, participants who do not comply with the requests of the organizer or the security and safety company for the smooth running of the event.

6.6. Participants are required to adhere strictly to the event’s operating schedule.

6.7. Participants are required to leave the event area within 20 minutes of the end of the event.

6.8. Participants are required to comply with the regulations for the activities in which they wish to participate (e.g. Carousel, Theme Train, Ferris Wheel, Santa’s House).

6.9. Participants are obliged to notify the Organiser or the security and safety agents of any irregularities experienced during their participation in the event.

6.10. Due to the large number of participants and the weather conditions, participants are required to pay attention at the entrance to the event and inside the event area to the logistical elements protecting the electrical cables and the existing pavement in the event area in order to avoid slipping or getting injured.

6.11. Participants are required to notify the Organiser, the security company or law enforcement if they find that another participant needs medical assistance.

6.12. It is forbidden to sell products and distribute promotional materials or any other form of advertising in the event venue or in the vicinity of the entrance and exit gates, without the prior written consent from the Organiser.

6.13. The organizer supports the promotion of traditional customs and traditions, but for safety reasons, spontaneous carolling or other artistic activities are forbidden without the written consent of the organizer and the prior agreement with the organizer and the prior establishing of the details of the place, date and time of the activity.

6.14. The Organiser has the right to stop spontaneous artistic and other activities, carried out individually/collectively, which may endanger the safety of the initiators or other participants, for which the Organiser has not given its prior written consent.

6.15. Participants are obliged to keep an eye on their personal belongings throughout their participation in the event. The Organiser is not responsible for their loss, destruction or theft.

 

 

Sale of alcoholic beverages

6.16. The sale of alcoholic beverages to persons under 18 years of age is prohibited by law, and the consumption of alcoholic beverages is prohibited to this category of persons, according to legal provisions. Merchants in the event area may ask for ID to confirm the age of the consumers.

Cleaning

6.17. In order to keep the event area clean, please dispose of garbage and household waste in the bins provided on site.

Pets

6.18. Dogs are allowed in the event, but must be kept on a leash, and large dogs and/or dogs of a breed that is legally dangerous must be muzzled (owners are solely responsible for the actions of their animals).

6.19. Participants who choose to bring their pets are required to keep the dogs clean, otherwise penalties will be applied according to the law.

6.20. However, the organizer recommends that participants do not bring pets to the event, as it is expected that there will be a large audience, and the noise produced may be higher that the level they can tolerate.

Photo/Video

6.21. During the event, the Organiser and the accredited press have the right to record/photograph the event. By attending the event, members of the public give their consent to appear in the photographs and recordings taken and their subsequent use by the Organiser for non-commercial purposes.

 

 

Video surveillance

6.22. The entire venue is under video surveillance by the security company.

6.23. By attending the event, participants consent to being under video surveillance for the duration of the event.

 

Cine ne iubește



Citește și

  • Solo show Francisc Chiuariu, la Galeria CREART

    Vineri, 15 noiembrie 2024, începând cu ora 18:00, la Galeria CREART din București (Piața Alexandru Lahovari nr. 7), are loc...

  • Târgul de Crăciun București 2024

      Capitala se pregătește de sărbătoare: Cel mai mare și mai spectaculos Târg de Crăciun din România  își deschide porțile...

  • Femei.Putere.România

      CREART@Art Safari CORNEL BRAD Femei.Putere.România Curatoare Carmen Casiuc 14 noiembrie – 15 decembrie   Expoziția „Femei. Putere. România” prezintă...

creart
Total time: 1732234492.7036 s