Acasă » Stiri » Înscrieri Târg de Mărțisor 2017

Înscrieri Târg de Mărțisor 2017

Târg de Mărțișor

 

Prezentul document oferă informații și instrucțiuni persoanelor ce doresc să se înscrie la evenimentul Târg de Mărțișor în calitate de expozant.

 

Informații eveniment

Locație: Piața Universității, esplanadă statui

Perioadă: 24 februarie – 8 martie 2017

Program târg: 10:00 – 21:00

Despre eveniment: București, Capitala Iubirii este un eveniment organizat cu ocazia celebrării sărbătorilor de Dragobete, 1 Martie și Ziua Internațională a Femeii.

 

Proces de aplicare – perioadă de înscriere: 9 – 16 februarie 2017

  1. Informații generale
  • Persoanele care doresc să se înscrie în calitate de expozant la evenimentul București, Capitala Iubirii pot fi, atât persoane fizice, cât și entități juridice, de exemplu: SRL, PFA, PFI, IF, II, Asociații, Cooperative, Organizații Nonguvernamentale.
  • Înscrierea se realizează prin completarea formularului de înscriere și transmiterea documentelor solicitate de organizator. Alte solicitări scrise fără prezența formularului conduc la ineligibilitatea solicitantului de a intra în procesul de selecție.
  • Solicitanții trebuie să anexeze formularului de înscriere următoarele:
  1. Pentru SRL, PFA, PFI, IF, II, Asociații, Cooperative, ONG-uri – Certificat de Inregistrare Fiscală; copie carte de identitate administrator/președinte; Certificat Constatator; Document de Înregistrare emis de către Direcția de Sănătate Veterinară (pentru produse alimentare); cinci fotografii cu produsele pe care doresc să le comercializeze.
  2. Pentru persoanele fizice – Copie carte identitate; Carnet de Meșteșugar; cinci fotografii cu produsele pe care doresc să le comercializeze.
  • Formularul de înscriere alături de toate documentele solicitate trebuie trimise la adresa de mail targ@creart.ro sau depuse fizic la secretariatul creart în Piața Alexandru Lahovari nr.7, persoană de contact Claudia Gheorghe.
  • Formularul de înscriere și documentele trebuie depuse în perioada de înscriere, respectiv 9 – 16 februarie. Nu vor fi înregistrate formularele de înscriere trimise la altă adresă de mail decât cea specificată.
  • Este obligația solicitantului să se asigure că documentele transmise au fost recepționate de organizator.
  • Pe site-ul creart vor fi centralizate și afișate numele tuturor solicitanților ce s-au înscris, datele fiind actualizate la fiecare 24 de ore.
  • Procesul de selecție va începe după terminarea perioadei de înscriere comunicată oficial de creart.
  1. Completarea formularului de înscriere

–      În funcție de produsele cu care solicitanul dorește să participe trebuie să completeze formularul

pentru produse nealimentare sau formularul pentru produse alimentare.

  • Formularele conțin mai multe categorii, însă expozantul are dreptul să se încadreze doar în una din categoriile menționate.
  • Câmpurile de completat din formular care conțin simbolul * sunt obligatorii. Necompletarea acestora conduce la clasificarea aplicației expozantului drept incompletă.
  • Expozantul trebuie să completeze clar și concis întrebările deschise ce fac referire la descrierea produselor și să se asigure că a transmis toate informațiile necesare înțelegerii activității desfășurate.
  1. Comisia de analiză și selecție: 17 februarie 2017
  • Selecția va fi realizată de o Comisie de Analiză și Selecție alcătuită conform prevederilor de organizare internă ale creart.
  • Comisia de selecție va analiza doar formularele de înregistrare care conțin toate materialele solicitate.
  • Dacă comisia are îndoieli asupra calității sau veridicității produselor din modul în care au fost prezentate în formularul de înscriere, își rezervă dreptul de a plasa expozantul înscris într-o altă categorie decât cea selectată de acesta în formularul de înscriere.
  • Comisia își rezervă dreptul de a accepta un expozant în cadrul evenimentului doar cu anumite produse prezentate în formularul de înscriere al acestuia. În funcție de specificul evenimentului și de numărul aplicanților ce doresc să comercializeze același tip de produse, comisia își rezervă acest drept pentru a oferi publicului o paletă de produse cât mai diversificată și calitativă.
  1. Produse nealimentare
  • Având în vedere valorile artistice pe care le promovează creart și din dorința de a oferi publicului o gamă de produse calitative, al căror prim caracter este reprezentat de unicitate și originalitate, aplicanții care fac parte din categoriile B1 – Artiști și Meșteșugari; B2 – Produse handmade; B4 – Produse naturiste, vor avea întâietate față de categoria B3 – Produse cumpărate (handmade sau nu).
  • Analiza va fi făcută la nivelul fiecărei categorii de produse între fiecare aplicant din categoria respectivă.
  • Criterii de analiză și selecție:
  • Originalitatea și expresivitatea produselor
  • Unicitatea produselor
  • Gradul de inovație și creativitate
  • Materialele folosite în realizarea produselor
  • Tehnica folosită în realizarea produselor
  • Autenticitatea și apartenența la un anumit curent sau zonă
  • Analiza standului din cadrul unui alt eveniment
  • Analiza activității aplicantului într-un alt eveniment organizat de creart (dacă a mai participat)
  • Modul de prezentare al produselor – împachetarea produsului
  • Modul de oferire a produsului către client: expozantul oferă clientului pungă personalizată sau alt material personalizat pentru împachetare în urma achiziționării unui produs
  • Gama de prețuri ale produselor
  1. Produse alimentare
  • Analiza va fi făcută la nivelul fiecărei categorii de produse și între aplicanții categoriei respective.
  • În funcție de numărul aplicanților, de specificul evenimentului și de posibilitățile de organizare pot fi selectați expozanți din fiecare categorie.
  • Criterii de analiză și selecție:
  • Statutul aplicantului: producător sau comerciant
  • Sursa de proveniență a materiei prime și a ingredientelor folosite
  • Apartenența la o anumită zonă a produselor
  • Tehnici specifice folosite în prepararea produselor
  • Analiza standului din cadrul unui alt eveniment
  • Analiza activității aplicantului într-un alt eveniment organizat de creart (dacă a mai participat)
  • Etichetarea produselor
  • Ambalarea produselor
  • Gama de prețuri ale produselor
  • În data de 17 februarie vor fi publicate pe site-ul creart, atât listele cu expozanții admiși, cât și listele cu cei respinși.
  1. Taxa de participare

– Taxa de participare trebuie achitată înainte de începerea evenimentului prin ordin de plată, în baza facturii emise de creart sau poate fi achitată la casieria creart.

– Taxa de participare diferă în funcție de tipul produselor comercializate, astfel:

  1. a) Produse nealimentare – taxa este în cuantum de 500 lei;
  2. b) Produse alimentare:

1) Produse alimentare preparate în locația târgului – 1500 lei;

2) Produse alimentare de tip Fast Food preparate în locația târgului – 1200 lei;

3) Produse alimentare preparate în afara locației târgului – 1000 lei;

4) Agricultori – 900 lei;

5) Stand de băuturi – 1000 lei.

 

Descărcați – Formular de înscriere produse alimentare

Descărcați – Formular de înscriere produse nealimentare

Cine ne iubește



Citește și

  • Solo show Francisc Chiuariu, la Galeria CREART

    Vineri, 15 noiembrie 2024, începând cu ora 18:00, la Galeria CREART din București (Piața Alexandru Lahovari nr. 7), are loc...

  • Târgul de Crăciun București 2024

      Capitala se pregătește de sărbătoare: Cel mai mare și mai spectaculos Târg de Crăciun din România  își deschide porțile...

  • Femei.Putere.România

      CREART@Art Safari CORNEL BRAD Femei.Putere.România Curatoare Carmen Casiuc 14 noiembrie – 15 decembrie   Expoziția „Femei. Putere. România” prezintă...

creart
Total time: 1732390438.3094 s